Deli

Vse, odkar je internet začela uporabljati širša populacija, skušajo tržniki ugotoviti, ali je čas, ki ga ljudje namenjajo temu sodobnemu mediju, tisti čas, ki so ga prej namenjali televiziji. IDC je, na primer, v svoji raziskavi (podatke so zbirali septembra in oktobra lani) ugotovil, da je internet medij, ki mu ljudje dejansko namenjajo največ časa – 32,7 ure na teden, kar je dvakrat več od časa, ki ga namenjajo televiziji. Čeprav ima raziskava določene pomanjkljivosti (niso navedli, kakšne so bile navade gledanja TV pri raziskovalni skupini v preteklosti), pa so tudi druge raziskave prišle do podobnih zaključkov. Tudi pri comScore-u so ugotovili, da so spletni uporabniki na spletu preživeli v povprečju 29,34 ure od oktobra 2006 do oktobra 2007. Prav tako so do podobnih zaključkov prišli še pri nekaterih drugih raziskavah. Kljub temu pa je še vedno ogromen razkorak med časom, ki ga uporabniki namenjajo za internet, in oglaševalskimi sredstvi, namenjenimi za spletno oglaševanje.

Deli

Arhiv