Deli

»Jaz zamrznjen, ti mrtva, in ljubim te.«

Tomove poslovilne besede Penelope v zaključnih emocionalno nabitih trenutkih Vanilla Sky, ki jim sledi še njegov skok iz stolpnice. In nato zadnje besede: »Sprosti se. Odpri oči.« To je ena mojih najljubših filmskih scen (ogledate si jo lahko spodaj), ki sem jo kot analogijo na odnos med direktnimi tržniki (Tom) intradicionalnimi metodami direktno marketinške analitike (Penelope) uporabil kot uvod v svoje predavanje na majski interni konferenci Studio Moderna.

Jaz-zamrznjen-ti-mrtva-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Rok-Hrastnik

Direktni tržniki s(m)o zamrznjeni v preteklosti. Časi impulzivnih nakupov in odločitev, ki so obstajali še preden se je internet zažrl v vse pore potrošniškega obnašanja ter za vedno spremenil naše nakupno odločanje, so umrli. A direktni tržniki jih še vedno ljubimo.
NOV MARKETINŠKI SVET
Čeprav to sceno uporabljam kot analogijo v svetu direktnega marketinga, pa jo z lahkoto apliciramo na praktično vsa poslovna in marketinška področja.

  • Znamke in spletno oglaševanje ter komuniciranje
  • Tržno raziskovanje in celotna marketinška analitika
  • Poslovni modeli, ki jih internet neprestano spreminja.

Sveta izpred leta 2008 ni več. Je mrtev. A ni ga ubila le kriza, temveč vzpon interneta.

Čakati na vrnitev zlatih časov je jalovo. Jih ni več.

Iskalniki so že #1 vir informacij za potrošnike. Družbeni mediji ne le, da so tu, ampak so se že prikradli globoko v obnašanje vseh nas. Mobilno je že skoraj tu. Ampak naš glavni izziv danes ni ustvariti prisotnost na Facebook-u. Ali mobilno verzijo našega spletnega mesta. Ali mobilno aplikacijo.

Vse to je trivialno.

Pravi izziv je strategija:

  1. Obramba pred vse večjo demokratizacijo vsebin in komunikacije: kako bosta takojšen dostop do informacij od kjerkoli in neprestana komunikacija med vašimi deležniki vplivala na vaš poslovni model? Kako lahko spremembe izkoristite za prenovo vašega poslovnega modela za konkurenčno zmago v prihodnosti?
  2. Kako vašim uporabnikom v tem novem svetu ponuditi resno, konkretno in nepremagljivo dodano vrednost in uporabnost vaših storitev in komunikacije z vami?

Oziroma kot enkrat vmes v zgornji sceni reče Tom:

»Vsaka minuta je priložnost, da spremenimo vse.«

Deli

O avtorju

Rok Hrastnik je bil izvršni direktor podjetja iPROM, pred tem pa mednarodni internetni direktor skupine Studio Moderna, kjer je vodil razvoj internetnega trženja in spletne prodaje na 22 trgih Srednje in Vzhodne Evrope. Pri svojem delu si je nabral bogate izkušnje z internetnim trženjem in prodajo v ZDA in Veliki Britaniji, kot avtor, e-knjižni izdajatelj in so-lastnik podjetja Mapyx Ltd. Je uveljavljen mednarodni predavatelj, z rednimi strokovnimi prispevki na največjih svetovnih trženjskih konferencah. Rok Hrastnik je danes izvršni direktor podjetja Sensilab d.o.o.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv