Deli

Podatki o uporabnikih so ključnega pomena na nakupni poti.

Izkušnja na mobilnih napravah spreminja nakupno pot potrošnika - iPROM - Novice iz sveta

Današnje nakupovanje poteka skozi vrsto digitalnih in mobilnih kanalov. Obogatena in virtualna resničnost, umetna inteligenca in internet stvari bodo vašem nakupovanju dodali še več nakupovalnih in raziskovalnih možnosti. To bo ustvarilo še večjo potrebo, da trgovci s podatki ustvarjajo boljšo potrošniško izkušnjo na mobilnih napravah.

Zaradi velike konkurence na trgu, je organiziranje in reševanje podatkovnih izzivov ena glavnih prednosti vsakega trgovca, saj mu omogoča globje vpoglede in strateške pobude, ter tako izboljšuje potrošniško izkušnjo na vsakem koraku nakupne poti.

Pred nakupom: Negovanje, navdihovanje in privabljanje potrošnikov

Nakupna pot je z digitalizacijo postala nekoliko bolj zapletena, vendar pa digitalni kanali ponujajo več priložnosti za grajenje pozitivne potrošniške izkušnje v fazi raziskovanja. Na primer, API za konverzije brez povezave na družbenem omrežju Facebook, predstavljen leta 2017, ponuja vpogled v to, kaj vpliva na potrošnike, da se odločijo za nakup na prodajnih mestih in integracijo lastnih podatkov potrošnika s prodajnih mest v bazo Facebookovih podatkov o uporabnikih. To omogoča boljše ciljanje, relevantnejše promocije in boljšo porazdelitev proračuna, kar se odraža na 27 odstotnem povečanju prodaje v trgovinah.

Druge blagovne znamke pa se osredotočajo na integracijo virtualne ali obogatene resničnosti v nakupno pot potrošnika. Na primer, Ikea je pred kratkim lansirala aplikacijo z elementi obogatene resničnosti, ki uporabnikom omogoča, da v svoje domove umestijo Ikeino pohištvo, kar ustvarja odlično potrošniško izkušnjo. V kozmetiki je blagovna znamka bareMinerals združila virtualno izkušnjo s prilagajanjem izdelkov v aplikaciji, ki uporabnikom pomaga najti ali ustvariti pravi odtenek podlage.

Odločitve o nakupu: Dopolnjujejo nakupne izkušnje

Večina potrošnikov je pred vstopom v trgovino opravila fazo raziskovanja, še posebej ko gre za večje nakupe. Vseeno pa tehnologija ponuja mnogo možnosti za trgovce, da spodbujajo potrošnike k raziskovanju novih izdelkov, medtem ko so na prodajnem mestu.

Eden od načinov je, da uporabite lokacijsko tehnologijo, s katero pomagate izzivom potrošnikov – poiščete izdelek, ki so ga iskali v trgovini prek spleta. Iskanje lokacije postaja natančnejše, trgovci bodo na ta način posredovali informacije o tem, kje je izdelek, nato pomagali spremljati nakupno pot v trgovini, s poudarkom na izdelkih, ki bi potrošnika potencialno zanimali, ali posebnih ponudbah. Poleg tega lahko prodajalci te informacije prilagodijo in bolj globoko vključijo potrošnike v odločitve o nakupu.

Po nakupu: Ustvarjanje izkušenj, ki navdihujejo »iracionalno« zvestobo

Potrošniška izkušnja po nakupu je pogosto časovno pogojena in ravno tu bi boljše povezovanje potrošnikovih podatkov olajšalo težave in izboljšalo nakupovalno izkušnjo. Nakupovalna izkušnja je na žalost zamegljena v primerih, ko se podatke ne uporablja za izboljšanje nakupovalne izkušnje po prodaji – t. j. slab remarketing, promocije, poslane uporabniku, ki se je ravnokar pritožil na storitve.

Zmožnost razumevanja potrošnikove večkanalne izkušnje je ključnega pomena, saj tako gradite večjo prepoznavnost znamke in zvestobo. Potrošniška izkušnja na mobilnih napravah ima veliko možnosti za izboljšanje. Tiste blagovne znamke, ki želijo izboljšati nakupno pot imajo neskončno priložnosti za to. Tisti, ki so opravili delo za preverjanje svojih podatkov za obveščanje o novih naložbah v mobilnih telefonih, bodo najbolje izkoristili njihove prednosti.

Deli

Arhiv