Deli

V zadnjih letih si oglaševalci vedno bolj prizadevajo, da bi prevzeli nadzor nad kakovostnimi podatki in poenostavili medijski zakup, saj se soočajo z opustitvijo piškotkov tretjih oseb in izgubo signalov iz ograjenih vrtov. Kljub temu ostaja 88 milijard dolarjev vreden programatični trg kaotičen, kot razkriva raziskava ANA Programmatic Media Supply Chain Transparency Study. Razloga za to sta neusklajenost navedenih ciljev z dejanskimi praksami ter pomanjkanje preglednosti v postopku transakcij.

Izboljšanje praks v programatičnem oglaševanju za večje prihranke - iPROM - Novice iz sveta

Prednosti programatičnega oglaševanja vključujejo možnost izjemno natančnega ciljanja izbranih skupin, optimizacijo oglaševalskih proračunov, hitro prilagajanje in odzivanje na tržne trende ter avtomatizacijo procesov oglaševanja. S programatičnim oglaševanjem lahko oglaševalci z manjšimi stroški dosežejo boljše rezultate, saj imajo boljši nadzor nad ciljanjem in učinkovitostjo oglaševalskih akcij. Prav tako omogoča merjenje in analizo rezultatov oglaševanja v realnem času za prilagajanje in optimizacijo strategij.

Kljub temu morajo biti oglaševalci pri programatičnem oglaševanju pozorni na nekatere izzive, kot so neskladje med navedenimi cilji in dejanskimi praksami, pomanjkanje preglednosti in informacijske asimetrije. Oglaševalci se morajo osredotočiti na pridobivanje kakovostnih podatkov in sklepanje neposrednih pogodb s ponudniki oglaševalskih tehnologij, da bi izboljšali učinkovitost ter zmanjšali stroške. Prav tako je pomembno skrbno ciljati izbrano občinstvo in se izogibati vabi za klike (click-bait) ter ponudnikom, ki ne zagotavljajo kakovostnega in relevantnega prometa.

Programatično oglaševanje prinaša številne koristi za oglaševalce, ki želijo doseči boljše rezultate in optimizirati svoje oglaševalske proračune. Z upoštevanjem priporočil raziskave ANA Programmatic Media Supply Chain Transparency Study pa lahko oglaševalci tudi prihranijo in izboljšajo učinkovitost svojih oglaševalskih akcij.

Deli

Arhiv