Deli

V preteklem tednu je na Bledu drugič potekala največja konferenca kreativnega in strateškega marketinga v turizmu, Travel Zoom. Na konferenci je sodeloval tudi Matjaž Butara, vodja iskalnega marketinga v podjetju iPROM. Več kot 180 udeležencem konference iz osmih držav sveta je spregovoril o tem, kako naj podjetja, ki se tako ali drugače ukvarjajo s turizmom, strateško pristopijo k iskalnemu marketingu.

V svoji predstavitvi je najprej izpostavil veliko pomembnost iskalnikov v turistični panogi, potem pa udeležencem pokazal, kako v nakupni proces kupca turističnih storitev vključiti strateške vloge iskalnega marketinga in katere kategorije ključnih besed izbrati za doseganje najboljši rezultatov.

Ob koncu pa je opozoril še na to, da so kampanje iskalnega marketinga “žive” in potrebujejo stalen nadzor ter optimizacijo, rezultate pa je potrebno meriti. Ni pomembno namreč, koliko oglaševalec plača za klik, pač pa koliko je pripravljen plačati za konverzijo.

Deli

Arhiv