Deli

LJUBLJANA, 16.10. iPROM bo na konferenci IDC Business Intelligence Roadshow 2006, ki bo potekala 25. oktobra v Ljubljani, aktivno sodeloval s predstavitvijo pomena digitalnega marketinga pri izboljševanju poslovnih rezultatov v podjetjih. Spletno oglaševanje je poleg spremembe oglaševalskega modela prineslo dodano vrednost, ki jo podjetja lahko pridobijo s podrobnejšo analizo in stalnim spremljanjem rezultatov spletnih oglaševalskih akcij. Nina Bilban, spletna medijska strateginja v iPROMu, bo udeležencem konference predstavila medijske strategije ter načine analiziranja, ki prinašajo možnost optimiranja poslovnih rezultatov podjetij in organizacij. Dotaknila se bo tudi prihodnosti spletnih medijev in predstavila izsledke najnovejših raziskav na področju optimizacije medijskih sredstev.
    
    Konferenco IDC Business Intelligence Roadshow pripravlja IDC skupaj s svetovno znanimi ponudniki rešitev s področja poslovnega obveščanja. Dogodek bo ponudil strateški vpogled v nove tehnologije in rešitve poslovne inteligence ter predstavil smernice razvoja in pričakovane trende.
    

Deli

Arhiv