Deli

Študija, ki so jo izvedli pri Lightspeed Research in IAB UK, je pokazala, da največji odstotek spletnih uporabnikov v Veliki Britaniji iz vseh starostnih skupin največjo pozornost spletnim oglasom namenja po šesti uri zvečer.
Je pa nekaj razlik vseeno med posameznimi starostnimi skupinami. Bolj ko se dan nagiba k večeru, bolj so mladi uporabniki zainteresirani za oglase. Starejši pa pravijo, da je njihova pozornost do spletnih oglasov večja med 9. in 12. ter med 14. in 18. Najmanj interesa med vsemi uporabniki pa je bilo izkazanega v času kosila.
Prav tako pa pozornost niha glede na aktivnost, ki jo izvjajajo uporabniki na spletu. Tako največjo pozornost oglasom namenjajo v času, ko po spletu iščejo najboljše ponudbe, sledi nakupovanje, igranje iger na srečo in iskanje. Najmanj so uporabniki pozorni na oglase med pošiljanjem elektronske pošte, pogovarjanjem prek programov za takojšnje sporočanje, temu pa sledijo gledanje spletnega videa in igranje spletnih igric.
 

Deli

Arhiv