Več kot polovica oz. 54 odstotkov prodajalcev po svetu je prepričanih, da bo internet stvari zelo močno vplival na poslovanje blagovnih znamk v prihodnjih letih, je pokazala eMarketerjeva raziskava. Štiri petine vprašanih trgovcev obenem meni, da bo internet stvari dramatično spremenil tudi izdelke same.
Internet stvari trgovci že s pridom izkoriščajo – naj gre za nadziranje oskrbovalne verige, za sledenje in upravljanje zalog, za omogočanje personalizirane promocije ali omogočanje elektronskega poslovanja v novih okoljih. eMarketerjeva raziskava je pokazala, da več kot polovica vprašanih trgovcev po vsem svetu meni, da prinaša internet stvari v naslednjih treh letih globoke spremembe v poslovanju podjetij.
Študije, ki so ocenjevale velikost trga in potencial za rast interneta stvari v trgovski panogi, se strinjajo, da trgovci že precej vlagajo vanj, še posebej na področju oskrbovalne verige, upravljanja z zalogami, obdelave plačil … Čeprav je njegovo sprejetje še v povojih, se bodo investicije povečevale, saj se bo tehnologija cenila in postajala vse zanesljivejša. Po napovedih naj bi trgovci do leta 2020 namenili 2,5 milijarde ameriških dolarjev v strojno opremo, povezano z internetom stvari. To je skoraj štirikrat več kot v letu 2015.