TV-oglaševanje je klasika, ki ga uporabljajo vsa večja slovenska podjetja. Hkrati pa večina pozablja na sinergijo, ki jo lahko izkoriščamo ob razširitvi TV-oglaševalske akcije na internet. Zadnje raziskave kažejo, da:
- 81 odstotkov uporabnikov istočasno gleda TV in uporablja pametni telefon;
- 66 odstotkov uporabnikov med gledanjem televizije brska po spletu prek prenosnika ali tablice (http://www.zeromomentoftruth.com/assets/files/ZMOT_Handbook.pdf).
Zgornja statistika pomeni, da večini gledalcev, ki so videli naš oglas, lahko oglaševano ponudbo prikažemo še enkrat na spletu – tokrat kar s povezavo do spletne strani ali trgovine, kjer izdelek ali storitev lahko takoj tudi naročijo.
In kaj to pomeni za trženje? Predvsem to, da ni več dovolj komunicirati samo preko enega kanala – posel prihodnosti se bo odvijal prek vseh kanalov. Hkrati je treba svojo prisotnost pri potrošnikih graditi na več zaslonih: na televiziji, računalniku, tablici, pametnem telefonu … Način komunikacije in vsebina pa se seveda mora prilagoditi zahtevam posameznih vrst naprav.
Tudi rezultatov ne moremo gledati izolirano: prihodnost poslovne analitike bo vsebovala npr. posebne telefonske številke za spremljanje klicev od uporabnikov spletne strani, spremljanje povečanja iskanj blagovne znamke kot posledice oglaševanja na TV, ekskluzivne kode s popusti za gledalce TV-oglaševanja, ki bodo unovčljive v spletni trgovini, spremljanje vpliva oglaševanja na televiziji ali radiu v realnem času… Možnosti – in priložnosti! – je nešteto.
In še en nasvet: če že imate narejen televizijski oglas, zakaj ga ne bi uporabili za razširitev oglaševalske akcije na splet, v privlačni obliki video oglasa?