Instagram je s funkcijo Instagram Stories v strokovni javnosti požel kar nekaj neodobravanja. Nova funkcija, ki več kot 500 milijonom mesečnim uporabnikom omogoča objavljanje vsebin v formatu, ki izgine po 24 urah, je namreč presenetljivo »podobna« konkurenčni storitvi Snapchat Stories.
Po oceni portala eMarketer je bilo v začetku letošnjega leta na Instagramu 90 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov, kar je za 15,1 odstotka več kot leta 2015. Uporabniki so večinoma pripadniki mlajše generacije: dve tretjini sta mlajši od 35 let, 39,5 odstotka pa jih je mlajših od 25. Za primerjavo, eMarketer ocenjuje, da je na Snapchatu v ZDA aktivnih 58,6 milijona uporabnikov, od tega jih je 58,4 odstotka mlajših od 25 let, 27 odstotkov jih pripada starostni skupini med 25 in 34, to pa pomeni, da je skupaj kar 85,4 odstotka uporabnikov tega omrežja mlajših od 35 let.
Instagram z novo funkcijo Instagram Stories očitno nagovarja mlajšo in najbolj aktivno populacijo na družbenih omrežjih, četudi jim pri tem očitajo neposredno kopiranje storitev konkurenčnega omrežja Snapchat, ki je uporabnike pridobilo ravno zaradi časovne omejenosti trajanja objavljenih vsebin.
Funkcija Instagram Stories je na Instagramu že na voljo tako na iOS kot Android mobilnih operacijskih sistemih in se pojavlja na vrhu Instagram »feeda«. Pri tem so video vsebine omejene na 10 sekund (za primerjavo: Facebook uporabnikom dovoljuje nalaganje videov, dolgih največ 60 sekund). Še vedno pa ostaja vprašanje, če in kako se bodo v Instagram Stories vključile blagovne znamke.