Instagram je napovedal nove funkcije, posebej namenjene poslovnim profilom. Z njimi želi podjetjem omogočiti, da na tem omrežju lažje izstopajo, pridobijo ustrezne informacije in učinkoviteje nagovorijo nove potencialne stranke.
Instagram je napovedal nove funkcije, posebej namenjene poslovnim profilom, poglobljeni analitiki aktivnosti in promoviranim objavam. Omrežje se je v zavest blagovnih znamk že dobro usidralo in velja prepričanje, da lahko na njem najbolj učinkovito nagovorite milenijce. Z novimi orodji pa želi Instagram podjetjem omogočiti, da na tem omrežju lažje izstopajo, pridobijo ustrezne informacije in učinkoviteje nagovorijo nove potencialne stranke.
Podjetja boste odslej lahko ustvarila svoje (brezplačne) profile in komunikacijo s sledilci omogočila preko klica, sporočila ali e-pošte na kontaktnem gumbu; obenem pa boste lahko spremljali analitiko in upravljali z oglasi.
Analitika (Insights) bo ponudila vpogled v objave, ki so dosegle največjo vpletenost uporabnikov; časovne termine, ki sprožijo najboljše odzive, in omogočila sledenje bazi. Podjetja boste tako prvič imela možnost spremljanja analitike znotraj omrežja samega.
Promocije objav bodo precej podobne opcijam, ki so podjetjem na voljo na Facebooku, pri tem pa vam bo Instagram za vsako posamezno objavo predlagal najboljšo ciljno skupino, česar doslej ni omogočilo še nobeno omrežje.
Nove funkcije bodo najprej na voljo uporabnikom v ZDA, Avstraliji in Novi Zelandiji, do konca leta pa jih lahko pričakujemo tudi pri nas.