Instagram širi dostopnost oglaševalske ponudbe na nove oglaševalce, saj je odslej oglasni format Collection Ads na voljo vsem oglaševalcem, e-trgovske blagovne znamke pa bodo v letošnji prednovoletni praznični sezoni lahko v objave Stories vključile tudi ikono za nakupovalno vrečko.
Oglasi Collection Ads vključujejo vrtiljak s fotografijami, ki uporabnikom omogoča brskanje med različnimi izdelki blagovne znamke znotraj glavne Instagramove časovnice, pri tem pa jim ni treba zapustiti aplikacije. Fotografije in videoposnetki v vrtiljaku lahko vodijo do spletne strani blagovne znamke ali produktnih strani, kar spodbuja e-nakupe. Pri Instagramu so ta oglasni format predstavili v februarju, ko je bila dostopnost omejena na izbrane oglaševalce, zdaj pa je na voljo vsem.
Izključno izbranim oglaševalcem pa je za zdaj na voljo možnost vključitve ikone za nakupovalno vrečko v objave Instagram Stories. Ti lahko v objave Stories dodajo majhno ikono za nakupovalno vrečko in tako uporabnikom omogočijo, da kliknejo na posamezen izdelek na fotografiji in pridobijo dodatne informacije, kot so opis izdelka, cena in povezave na spletno stran blagovne znamke.
Nakupovanje na Instagramu je omogočilo, da se povežejo bogate ustvarjalne rešitve s trgovino in pove globljo zgodbo blagovne znamke, ki je povezana z izdelkom. Potrošniki imajo tako na voljo vizualni navdih in koristne nasvete o tem, kako se obleči, kje kaj nositi in kaj nositi skupaj – s preprostim plačilom nakupa z enim dotikom.
Facebookove novosti zaokrožuje najava novega orodja za video oglase, ki bo oglaševalcem omogočilo ustvarjanje video oglasov za Facebook, Instagram, Messenger in Facebookovo omrežje Audience Network. Orodje, poimenovano Video Creation Kit, podpira nalaganje fotografij in videoposnetkov ter dodajanje prevlek in logotipov za ustvarjanje video oglasov, ki so optimizirani za ogled na mobilnih napravah.
Orodje, ki je trenutno v postopku testiranja, naj bi vsem oglaševalcem ponudili naslednji mesec. Facebook je ob tem navedel še rezultate raziskave »The State of Video Marketing 2017«, ki je pokazala, da se 79 odstotkov potrošnikov z izdelkom raje seznani z gledanjem videa kot branjem besedila na strani. Hkrati se oglasi, ki so zasnovani posebej za gledanje na mobilnih napravah, odrežejo bolje po številnih kazalnikih.
»Možnost uporabe Collection Ads je zagotovo dobra novica predvsem za spletne trgovce in blagovne znamke, ki ponujajo možnost neposrednega spletnega nakupa, a bodo ključnega pomena izredno privlačni vizuali. V celoti gledano moramo te obljube o višjih stopnjah konverzije in nižjih stroških vzeti z zrnom soli. Novi oglasni formati ob predstavitvi običajno vedno dosegajo boljše rezultate od že utečenih formatov saj imajo faktor presenečenja in faktor novosti – uporabnika dosežejo na nov način, kar že samo po sebi dvigne stopnjo zanimanja. Če nameravate nove formate izkoristiti, je smiselno, da to naredite čimprej,« komentira novico Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v iPROMu.