Instagram je testnim uporabnikom omogočil, da v svojih lastnih zgodbah (funkcija Stories) delijo javne objave drugih ljudi, njihovi sledilci pa si s klikom na deljeno objavo lahko ogledajo izvirnik.
Instagram je začel preizkušati možnost, da uporabniki prek funkcije Stories javne objave drugih uporabnikov delijo v svojih lastnih zgodbah in jih tako predstavijo svojim sledilcem. uporabniki lahko delijo javno objavo nekoga drugega, ki se prikaže v njihovi glavni časovnici, v svoji lastni objavi Story, s klikom na obstoječi gumb za deljenje, ki je uporabljen za zasebno deljenje objav s prijatelji prek Instagramove funkcije za neposredno sporočanje.
Nova možnost omogoča uporabnikom dodajanje drugih objav v svoje objave Story, tako da jih vidijo vsi njihovi sledilci, ki si v roku 24 ur od dodane objave ogledajo njihove zgodbe. S klikom na deljeno objavo pa si lahko ogledajo tudi izvirno objavo.
Instagram uporabnikov, katerih javne objave bodo drugi poobjavljali v svojih objavah, ne bo obveščal o tem, poobjavljanje objav drugih pa bo mogoče preprečiti z nastavitvijo znotraj Instagramovih nastavitev aplikacije. Med testiranjem bo Instagram štel samo tiste prikaze, povezane s ponovnim deljenjem, ko bodo ljudje kliknili na ponovno deljeno objavo, da bi videli izvirno različico.
Instagram z novostjo omogoča krepitev organskega dosega
Če in ko bo Instagram razširil testiranje, pri katerem trenutno sodeluje majhen odstotek uporabnikov, bi to lahko omogočilo večji organski doseg tako objav blagovnih znamk, založnikov in vplivnežev kot tudi oglasov – podobno kot je že pri Twitterjevih poobjavah in Facebookovem gumbu za deljenje.
Če bodo ljudje izkazali zanimanje za deljenje objav drugih uporabnikov na Instragramu, bi to lahko podjetjem omogočilo uporabo Instagrama, ki je v lasti Facebooka, za nadomestitev organskega dosega, ki so ga izgubili na Facebooku po nedavnih spremembah glede objav v časovnicah uporabnikov.
“Nova funkcionalnost, če bo po testnem obdobju dostopna vsem uporabnikom, bo pomenila predvsem dodatno amplifikacijo dobrih, kreativnih in zanimivih vsebin. Za podjetja in blagovne znamke to pomeni predvsem še večji fokus na ustvarjanje kakovostnih vsebin, ki bodo našle odziv pri ciljnem občinstvu. Organski doseg bo prek te nove funkcionalnosti lahko bistveno višji, hkrati pa, razen če bomo možnost poobjavljanja izklopili, ne bo nadzora kdo in v kakšnem kontekstu bo delil te vsebine,” pravi Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev.