iPROM je pred enajstimi leti v spletno medijsko načrtovanje in poročanje o rezultatih vpeljal standard, s katerim je naročnikom ponudil relevantnejšo metrijo za evaluacijo učinkovitosti spletnega oglaševanja.
iPROM Central AdTimer je bil med prvimi tovrstnimi moduli na svetovnem trgu. Omogoča do stotinke sekunde natančno merjenje časa, v katerem je bil uporabnik izpostavljen spletnemu oglasu in natančno meritev, koliko oglasov je bilo prikazanih ter koliko od teh oglasov je bilo dejansko ogledanih – tako v odstotkih kot tudi v časovnem obdobju.
To je bilo leta 2001. V letošnjem letu organizacija Media Rating Council (MRC) vpeljuje “viewable impressions” kot standard na področju trgovanja z medijskim prostorom na spletnih medijih:
»If you rely on ad impressions, measure ad impressions or otherwise buy or sell digital advertising, be aware that we are reaching the end of a lengthy process. Likely by the end of December 2013, the Media Rating Council (MRC) will lift its advisoryon transacting on viewable impressions — hence, thereafter endorsing this new counting method as a currency.«
S pomočjo iPROM Central AdTimer lahko tako hitro in enostavno zadostimo novim standardom na trgu, največja dodana vrednost pa za naročnike v prvi vrsti ostaja podrobna analiza in optimizacija spletnih oglaševalskih kampanj. Rešitev iPROM Central AdTimer namreč nudi natančno opredelitev časa, ki ga je uporabnik potreboval za klik na oglas in omogoča analizo dolgoročnih vplivov, ki jih ima čas prikazovanja spletnega oglasa, na posameznega uporabnika.
Več podrobnosti:
iPROM (Januar, 2002): Podjetje iPROM predstavlja iPROM Central Server 5.5, dostopno na: http://www.finance.si/16384/Podjetje-iPROM-predstavlja-Central-iPROM-Server-5.5
Media Rating Council (MRC) (Avgust, 2013): Viewable-Impression Standard Coming, dostopno na: http://www.mediapost.com/publications/article/206543/reduce-unmeasurable-inventory-now-viewable-impres.html#axzz2cVJk7Pd6