Deli

IAB z novo posodobitvijo standarda MRAID omogoča bolj natančne vpoglede v vidnost oglasov, ki omogočajo spremljanje, kolikšen odstotek oglasa se v aplikaciji pokaže na zaslonu.

IAB za natančne vpoglede v vidnost oglasov v aplikacijah

Združenje IAB je izdalo pomembno posodobitev svoje opredelitve Mobile Rich Media Ad Interface Definitions (MRAID), ki bo oglaševalce oborožila z naborom metrik, ki doslej niso bile na voljo, med drugim bo omogočen natančen vpogled v vidnost oglasov. Standard MRAID omogoča ustvarjanje ene vrste oglasa, ki ga je mogoče brez težav prikazovati v različnih aplikacijah. Pred tem so morali biti oglasi prilagojeni vsaki aplikaciji posameznega založnika.

Natančni vpogledi v vidnost oglasov

Nova posodobitev – gre za tretjo različico – bo zagotovila bolj natančne vpoglede v stvari, kot so vidnost oglasov, zvok, čas nalaganja oglasov in ustvarjanje novega standarda za zapiranje oglasov. Doslej IAB ni imel standarda za vidnost oglasov znotraj aplikacij, čeprav se je o tem razpravljalo že nekaj let. Z različico MRAID 3 bodo oglaševalci lahko spremljali, kolikšen odstotek oglasa se v aplikaciji pokaže na zaslonu, omogočeni pa bodo tudi vpogledi v to, ali je glasnost zvoka v video oglasu dovolj visoka, da ga uporabniki slišijo. Če večina uporabnikov oglase določenega oglaševalca spremlja brez zvoka, bo le-ta lahko v oglase dodal podnapise.

Aplikacije pogosto začnejo predvajati oglase, ne da bi bili vsi elementi že pripravljeni na predvajanje, zato potrošniki vidijo bel zaslon ali prazen prostor, dokler se oglas ne prikaže pravilno. IAB je izdal smernice za reševanje teh težav, ki zahtevajo, da aplikacije naložijo oglase, preden se prikažejo na zaslonu, namesto da čakajo, da potrošniki dejansko pridejo do njih.

Nove smernice pozivajo podjetja, ki prikazujejo oglase znotraj aplikacij, da sporočijo oglaševalcem, ali potrošniki aplikaciji dovoljujejo dostop do lokacije njihove naprave, in zagotovijo nadaljnje podatke o tem, kje se uporabniki nahajajo. Oglaševalci lahko nato te informacije uporabijo za personalizacijo oglasov, temelječo na lokaciji potrošnika.

»Nov standard bo oglaševalcem zagotovil večji nadzor in boljši vpogled v interakcije, ki jih imajo uporabniki znotraj mobilnih aplikacij. Te informacije bodo za oglaševalce ključne, saj bodo tako lahko še bolj personalizirano komunicirali s potrošniki in jim na podlagi vseh razpoložljivih podatkov v programatičnem ekosistemu dostavili pravo sporočilo na njim najbolj primeren način.« Tako vidnost oglasov in standard MRAID komentira Simon Struna, specialist za programatični ekosistem v podjetju iPROM.

Deli

Arhiv