IAB je vzpostavil definicije in določil standarde za merjenje učinkovitosti kampanj v trgovskih medijskih mrežah.
IAB je v sodelovanju z IAB-jem Europe in vodilnimi trgovskimi medijskimi mrežami objavil definicije in standarde za merjenje učinkovitosti akcij v trgovskih medijskih mrežah. Ti standardi, ki se osredotočajo na jasne opredelitve in metodologije merjenja, predstavljajo temelje za transparentnost in doslednost v trgovskih medijskih mrežah.
IAB trgovske medijske mreže opredeljuje kot oglaševalski inventar, ki za načrtovanje, izvajanje in merjenje v fizičnem okolju trgovine uporablja maloprodajne podatke. Ti podatki o strankah so ključni za podjetja, ki oglašujejo v trgovskih medijskih mrežah. V številnih od njih lahko blagovne znamke te podatke na način, ki je skladen s predpisi o zasebnosti, uporabijo za prikazovanje oglasov strankam na digitalnih kanalih, ki so v lasti trgovca na drobno, denimo pri iskanju na spletni strani ali v mobilni aplikaciji, ali na nespletnih kanalih, ki niso v lasti trgovca, denimo na povezani televiziji (CTV). Tretja možnost je oglaševanje v trgovini, ki sicer obstaja že desetletja, vendar lahko trgovci z razvojem trgovskih medijskih mrež te akcije v trgovinah okrepijo s podatki o strankah in uporabijo dinamične medije, kot so video zasloni in kioski.
Z akcijami v trgovskih medijskih mrežah oglaševalci potrošnike dosegajo takrat, ko so ti tik pred nakupom. Vendar morajo danes trgovci bolj kot kdaj koli prej dokazati učinkovitost svojih medijskih mrež. Zato je standardizacija ključna. Oglasni formati, ki jih standardi IAB-ja priznavajo, upoštevajo tudi, kako se spreminja nakupovanje v mešanem ali t. i. phygital svetu (phygital je kombinacija besed ‘fizično’ in ‘digitalno’ ter opisuje integracijo fizičnih in digitalnih doživetij), v katerem številni kupci nakupujejo v trgovini s telefonom v roki.
Novi standardi združenja IAB opredeljujejo območja v trgovini, ki se štejejo za del trgovskih medijskih mrež, oglasne formate ter metrike, pomembne za merjenje učinkovitosti kampanj. Opredeljeni so tudi metrika prikazov, ki definira, koliko strank bo verjetno videlo posamezen oglas, metrike in različni pristopi za merjenje prodaje ter metrike, s katerimi je na podlagi zgodovine nakupov mogoče oceniti, kako pomembne so za blagovno znamko nove stranke.