Prejšnji teden so pri Google-u predstavili novo tehnologijo, imenovano “Knowledge Graph”, s katero bodo uporabniki hitreje in lažje prišli do iskanih podatkov. Tako se jim bodo zraven iskalnih zadetkov pokazale informacije o ljudeh, krajih in stvareh, povezanih z iskalnim pojmom. Primer: v iskalnih vpišemo Marie Curie. Na strani z rezultati iskanj se na levi pokažejo “običajni” zadetki, na desni pa se pokažekratek povzetek o znanstvenici in njenem delu. Tako uporabnik hitro dobi, kar želi, lahko pa tudi klikne za več informacij.
Še drug primer: uporabnik vpiše v iskalnik Taj Mahal, ki pa ima lahko zelo različne pomene (lahko gre za zgradbo v Indiji, lahko je to z GRAMMY-em nagrajeni glasbenik, kazino v ZDA ali pa gre za eno od številnih trgovin s tem imenom). Na katerega točno pa misli uporabnik? Z novo tehnologijo naj bi Google-ov isklanik gledal bolj na koncepte, ki jih besede opisujejo, in ne toliko na strani, ki ustrezajo vpisanim pojmom.