Deli

Po več mesecih govoric je Google prejšnji torek predstavil YouTube TV, s katerim bo vstopil na področje dostave TV-vsebin prek interneta (OTT).

Google aktivno vstopa na področje OTT - iPROM - Novice iz sveta

Vsebine OTT (Over-the-top) predstavljajo ponudbo filmskih in televizijskih vsebin, ki jo uporabniki konzumiramo prek interneta, ne da bi se za to morali naročiti na kabelsko ali satelitsko (plačljivo) televizijo. Nam najbolj poznana ponudnika sta v tem trenutku Netflix in HBO. YouTube TV bo omogočal dostop do žive in posnete vsebine največjih TV-mrež, prav tako pa bodo na voljo tudi nekatere vsebine manjših lokalnih TV-mrež.

YouTube TV bo na voljo konec pomladi, sprva le za uporabnike iz ZDA. Za blagovne znamke novost na YouTubu pomeni še en kanal, s katerim bodo lahko dosegle svoje občinstvo. Dnevno se na kanal naloži za eno milijardo ur video posnetkov, gledanost pa narašča s svetlobno hitrostjo, v čemer oglaševalci vidijo svoj velik potencial.

»Strateški vstop Googla na področje OTT napoveduje, da bo posledično programatični zakup na TV-ju postal vse bolj pomemben, Google pa bo po vsej verjetnosti konsolidiral obstoječe izkušnje, znanje in tehnologijo tudi na tem področju,« komentira Lucie Pokorna, strokovna vodja za strateško svetovanje na iPROM-u.

Deli

Arhiv