Deli

Ameriški ponudnik hitrega dostopa do interneta SBC Pacific Bell se je zaradi omejenih sredstev za televizijsko oglaševanje odločil za objavo EyeWonderjevih obogatenih internetnih oglasov s pretočnimi video spoti. Oglaševalska akcija je namenjena predvsem majhnim in srednjim podjetjem na območju San Francisca, kjer še več kot 50 odstotkov SBC-jeve ciljne publike uporablja klicni dostop do interneta. EyeWonderjeve oglaševalske formate bodo pri naslednji kampanji uporabili tudi pri American Expressu. Ponudnik kartičnega poslovanja bo posnel video spote samo za predvajanje v internetu.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv