Deli

Internetna oglaševalska industrija se je brez dvoma pobrala po dot.com krizi iz leta 2000, ugotavljajo na Wired.com. Lanski izkupiček od spletnega oglaševanja je bil med 6,3 in 7,3 milijarde dolarjev, največji vtis pa so pustili sponzorirana gesla (keyword ad) in obogateni oglasi (rich media). V celotnem online oglaševalskem kolaču imajo sponzorirana gesla s 35% največji posamični delež. Obogateni oglasi so od leta 2002 povečali svoj delež za 8% na 15%, priljubljenost klasičnih bannerjev pa vztrajno pada – s 26% v letu 2002 na 20% v letu 2003. Uporaba sponzoriranih gesel se bo iz iskalnikov v kratkem razširila na novice, elektronsko pošto in drugo vsebino, obogateni oglasi pa bodo še naprej glavno propagandno orodje za dvigovanje zavedanja o blagovni znamki. Obogatenim oglasom napovedujejo lepo prihodnost – do leta 2008 naj bi dosegli že 39% delež v celotnem oglaševalskem kolaču na internetu.

Deli

Arhiv