Deli

Spletno sledenje oglaševalcem omogoča boljši vpogled v generacijo Z in razumevanje njenih nakupnih navad.

Generacija Z sprejema spletno sledenje - iPROM - Novice iz sveta

V dobi, ko je zasebnost potrošnikov vse bolj pomembna, piškotki pa so na poti ukinitve, digitalni oglaševalci iščejo nove načine za sodelovanje s svojim ciljnim občinstvom. Nedavna raziskava podjetja Tinuiti razkriva, da generacija Z, ki je odraščala v digitalni dobi, v primerjavi s starejšimi generacijami bolje sprejema ciljano oglaševanje in spletno sledenje, kar vpliva na pomembne spremembe v svetu marketinga. Z razumevanjem generacije Z in njenih značilnosti lahko oglaševalci to pomembno in vplivno demografsko skupino bolje vključijo v svoje marketinške strategije.

Spletno sledenje oglaševalcem omogoča boljši vpogled v generacijo Z in razumevanje njenih nakupnih navad. Za to generacijo je trikrat bolj verjetno, da bo v zameno za bolj relevantne oglase privolila v spletno sledenje kot generacija baby boom. Generaciji imata različen odnos do zasebnosti na spletu. Generacija Z se manj pogosto odloča za brisanje piškotkov ali uporabo programske opreme za zavračanje oglasov, raje pa uporablja virtualna zasebna omrežja (VPN) za zaščito svojih spletnih dejavnosti.

Nakupne odločitve generacije Z temeljijo na poglobljenih raziskavah, tako na spletu kot na nespletnih kanalih. Ta generacija pogosteje kot generacija baby boom proaktivno išče informacije in prebira mnenja o izdelkih in blagovnih znamkah na spletnih iskalnikih in platformah družbenih medijev. Spletno sledenje igra zato ključno vlogo pri zbiranju podatkov o navadah in preferencah generacije Z.

Spreminjajoče se nakupne navade generacije Z, njeno sprejemanje ciljanih oglasov ter njen pristop do zasebnosti na spletu postavljajo digitalne oglaševalce pred številne izzive, a predstavljajo tudi pomembne priložnosti. Pri oblikovanju prihodnosti digitalnega oglaševanja sta ključni razumevanje in upoštevanje preferenc generacije Z, spletno sledenje pa je v veliko pomoč pri vzdrževanju povezanosti blagovnih znamk s to pomembno generacijo digitalnega sveta.

Deli

Arhiv