Prva globalna raziskava razkriva, kako se tri najpomembnejše generacije – X, Y in Z – obnašajo, kakšen je njihov odnos do oglaševanja in kako se nanj odzivajo. Vse to lahko pomaga oglaševalcem pri razumevanju podobnosti in razlik med generacijami z namenom učinkovitejše povezave z njimi.
Najnovejša Kantarjeva raziskava Millwordbrown AdReaction je pokazala, da so mlajši potrošniki ena izmed skupin, do katerih oglaševalci zelo težko pridejo, saj le kratek čas obdržijo pozornost in so bolj nagnjeni k izogibanju oglasom. Raziskava je zajela 24.000 ljudi v starosti med 16 in 49 let iz 39 držav.
Generacija Z (stari med 16 in 19 let) zahtevajo humorne oglase, radi sodelujejo z blagovno znamko in želijo gledati videe, ki so krajši od 10 sekund. Znamke naj torej namesto slavnih oseb v svojem oglaševanju raje uporabijo humor. Generacija Z naj bi bila trikrat bolj dovzetna za humor v oglasih, prav tako pa si želijo glasbe in dobre zgodbe.
Ta generacija je zelo odvisna od svojih telefonov in digitalni svet je vse, kar pozna. Širok nabor medijskih kanalov in to, da so zaposleni v oglaševanju navadno starejši kot njihovo ciljno občinstvo, generacija Z, pa jih postavlja pred še večje izzive.
»Generacija Z je mobilna generacija, ki ne pozna več ločnice med spletnim in nespletnim svetom. Če je oglaševalčeva ciljna skupina ta generacija, potem vsekakor ne sme pozabiti na mobilni kanal, kjer pa naj uporabi čim bolj zanimive in interaktivne oglasne formate, s katerimi bo lažje pritegnil njihovo pozornost,« svetuje Sebastjan Pirih, specialist za digitalne koncepte v iPROM-u.