Deli

Generacija Y, ki jo sestavljajo mladi, stari od 18 do 28 let, so prvi pri sprejemanju novih tehnologij, saj je kar devet od desetih lastnikov osebnih računalnikov in 82 odstotkov lastnikov mobilnih telefonov. Poleg tega so ti internetno najbolj izobraženi. Namenjajo mu celo več časa kot televiziji, 42 odstotkov pa gleda spletne video vsebine vsaj enkrat na mesec. Generacija Y je za podjetja najbolj zanimiva, a tudi najtežja za razumeti. Razumevanje pa je najpomembnejše, saj ravno oni pomenijo prihodnjo rast prihodkov podjetij.

Tudi generacija X (osebe stare od 29 do 42 let) veliko uporablja nove tehnologije, saj jih 21 odstotkov bere bloge, 69 odstotkov jih je v preteklih treh mesecih nakupovalo prek spleta, 65 pa je uporabljajo storitve spletnega bančništva. Vendar pa se generaciji X in Y razlikujeta po tem, da prva tehnologijo uporablja v okviru svojega življenjskega stila, pri slednji pa je tehnologija vpeta v vse, kar počnejo. Tako je generacija Y prva populacija, ki ji je tehnologija prirojena in popolnoma domača (»native online population«).

 

Deli

Arhiv