Marketinški strokovnjaki pogosto pozabljajo na dejstvo, da generacija X na digitalnih medijih preživi veliko časa. Posledično pozabljajo tudi na nagovarjanje te generacije prek digitalnih kanalov in tako izgubljajo velik del potencialnega dobička.
Za generacijo X že dolgo časa ne velja, da se zadržuje na tradicionalnih medijih. Še več – čas, ki ga ta generacija posveča digitalnim medijem, se povečuje.
V iPROMu smo v sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon izvedli raziskavo o medijski potrošnji, ki je pokazala, da 45 % pripadnikov generacije X dnevno svojo pozornost posveča televiziji, medtem ko e-pošto v povprečnem dnevu pregleduje kar 63 % vprašanih. Spletne strani v povprečnem dnevu spremlja 47 % vprašanih, enak odstotek vprašane generacije X pozornost namenja družbenim medijem. Velik odstotek vprašanih (52 %) dnevno spremlja tudi novičarske portale.
Tudi anketa eMarketer/Bizrate Insights ugotavlja, da generacija X mobilne aplikacije uporablja v različnih stopnjah nakupnega procesa. Med ameriškimi lastniki pametnih telefonov in tabličnih računalnikov, starih od 35 do 54 let, jih je več kot polovica izjavila, da mobilne aplikacije, namenjene nakupovanju, uporablja za pridobivanje informacij o izdelkih ali storitvah (61 %) in za dejanski nakup (54 %). Nekateri pa mobilne aplikacije uporabljajo za sledenje blagovnim znamkam (18 %), vendar je večina zatrdila, da blagovnim znamkam raje sledi z rednim obiskom spletne strani prodajalca in naročanjem na e-pošto.
Kot je razvidno iz raziskav, generacija X vse več pozornosti namenja digitalnim medijem, zato je za večjo učinkovitost oglaševalske kampanje priporočljivo v komunikacijski splet vključiti aktivnosti na digitalnih kanalih.