Deli

Gatorade je aprila pričel z novim programom, imenovanim Mission Control, ki spremlja pogovore med uporabniki znotraj spletnih skupnosti o tej blagovni znamki. Hkrati pa spodbujajo »enega z enim« komunikacijo s potrošniki; znotraj programa imajo namreč štiri zaposlene za polni delovni čas, ki komunicirajo z njimi.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv