Skupno število minut, ki so jih uporabniki v Združenih državah Amerike preživeli na straneh spletnih skupnostih, se je v zadnjem letu povečalo za 83 odstotkov. Največje, kar 700-odstotno povečanje, je zabeležila stran Facebook, saj so ji aprila vsi ameriški uporabniki posvetili kar 13,9 milijard minut. To število uvršča Facebook na prvo mesto, sledi pa mu lanskoletni zmagovalec MySpace s skoraj petimi milijardami minut, tretje mesto zaseda stran za ustvarjanje in branje blogov – Blogger. A čeprav je Facebook dobil bitko glede števila obiskovalcev in porabljenih minut na strani, MySpace zmaguje v minutah, namenjenih ogledu različnih video vsebin. Na MySpace-u se to število povzpne na 384 milijonov minut, kar znese 38,8 minut na gledalca, na Facebooku pa so si obiskovalci ogledali za 113,5 milijona minut video vsebin, to je 11,2 minuti na gledalca.
Naslednji korak za Facebook, MySpace in tudi ostale spletne skupnosti pa ne bo le privabljanje čim več novih obiskovalcev, ampak ohranjanje lojalnosti obstoječih, ki v zadnjih nekaj letih niso pokazali posebne dolgotrajne navezanosti na katero koli spletno skupnost.