Facebook na zidove uporabnikov ponovno prinaša več vsebin vaših prijateljev in družine.
Facebook je naznanil novo spremembo algoritma, ki bo na zidovih uporabnikov odslej prikazoval več vsebine, povezane z družino in prijatelji. Več objav od oseb, ki jih dejansko poznate, pa hkrati pomeni manj objav za blagovne znamke (ki so na dosegu in gradnji občinstva delale zelo dolgo in v svoj profil tudi precej investirale).
Na Facebooku so tako potrdili, da boste oglaševalci spremembo algoritma opazili kot majhen, a opazen upad organskega dosega. Pri tem pa bo novi algoritem bolje vrednotil vsebine blagovnih znamk, ki med uporabniki zabeležijo več delitev. Tiste blagovne znamke, ki s svojimi objavami pridobijo uporabniški odziv, spremembe ne bodo bistveno občutile – zato pa se bo slednja bolj poznala pri uradnih profilih blagovnih znamk. Kot še pojasnjuje Facebook, je informativnih vsebin vse več, s to spremembo pa naj bi zagotovili, da bo Facebook v svojem bistvu uporabnikom zagotovil povezovanje z družino in prijatelji.
Kljub namigovanjem, da je sprememba algoritma le pametna poslovna poteza, je eden izmed možnih vzrokov za ponovno spremembo algoritma ta, da je Facebook kot družbeno omrežje postal izrazito novičarski, kar je povzročilo opazen upad objav posameznikov. Zato so v podjetju istočasno objavili tudi seznam temeljnih vrednot, ki naj bi jim novi algoritem sledil; pri tem pa so še posebej izpostavili povezovanje z družino in prijatelji ter bolj avtentično komunikacijo.
Večjo veljavo bodo tako dobile vsebine, ki povezujejo uporabnike, ter takšne, ki so poučne in zabavne, saj naj bi bil Facebook platforma idej, vrednot in pristne komunikacije, ki uporabniku vselej dovoljuje nadzor nad prikazanimi vsebinami. Zato lahko tudi pričakujete, da bodo tovrstne spremembe algoritma postale stalnica.