Deli

Raziskava Social Media Update 2013 raziskovalnega podjetja Pew je pokazala, da Facebook ostaja dominantni igralec med družbenimi mediji. Tako je v lanskem letu sedem od desetih odraslih internetnih uporabnikov imelo Facebook profil, kar je štiri odstotke več kot v letu 2012. Okoli dvajset odstotkov jih je lani obiskovalo LinkedIn in Pinterest. 42 odstotkov internetnih uporabnikov je obiskovalo dve ali več družbenih omrežij. Poleg največje baze uporabnikov pa je Facebook tudi najučinkovitejši pri vključenosti uporabnikov. Več kot dve tretjini ga je obiskalo vsaj enkrat na dan, 40 odstotkov pa večkrat na dan.

Pri Pew-u še ugotavljajo, da kljub temu, da je Facebook vodilni v svetu družbenih medijev, pa so si tudi drugi pridobili svoja enkratna občinstva. Pinterest je priljubljen pri ženskah, LinkedIn pogosteje uporabjajo izobraženi in tisti z višjimi dohodki, Twitter in Instagram pa imajo najraje mladi, tisti, ki živijo v mestih in ne belci.

Deli

Arhiv