Deli

V ZDA je spletno oglaševanje vse pogostješa tarča skrbnega preiskovanja, zato se tudi v Evopski uniji pripravljajo na preverjanje, ali določeni marketinški primejo morebiti kršijo zasebnost potrošnikov. Posebna skupina znotraj EU, ki se ukvarja z zaščito podatkov potrošnikov, bo začela s preučevanjem vedenjskega ciljanja, za katerega so naketeri prepričani, da najbolj krši zasebnost potrošnikov.  

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv