Deli

Podjetje ZenithOptimedia je pred kratkim popravilo svoje napovedi o porabi denarja v oglaševalske namene v Zahodni Evropi. Pravijo, da bo poraba zrasla samo za 3,7 odstotke, kar je zgolj malenkost več kot bo predvidena stopnja inflacije (ta napoved se je zmanjšala za dve desetini odstotne točke od prejšnje, narejene samo tri mesece nazaj). Je pa to še vedno bolje kot  v Severni Ameriki, kjer je pričakovana rast 3,5 odstotkov.

Morda res ne gre za velike popravke, vendar pa nove številke kažejo na velike premike tega denarja na internet, s tem pa se bo zmanjšalo vlaganje v televizijsko in tiskano oglaševanje. Pri ZenithOptimedii napovedujejo, da tradicionalni mediji ne bodo zaznali velike rasti v naslednjih letih.

Nekateri analitiki so sicer predvidevali, da bodo tržniki zmanjšali vložek ravno v spletno oglaševanje, češ, da je tovrstno oglaševanje še vedno en velik eksperiment in precej nepomembno, dogaja pa se ravno obratno. V Velik Britaniji, na primer, bo spletno oglaševanje samo letos zraslo za 32 odstotkov, kar je precej več, kot prejšnja Zenithova napoved, ki je znašala 26 odstotkov. Spletno oglaševanje pridobiva ravno zato, ker omogoča oglaševalcem slediti učinkom oglaševalskih kampanj, to pa je nekaj, kar je pri drugih medijih precej težje. Oglaševalske agencije, ki planirajo akcije, vidijo in čutijo te učinke.

 

Deli

Arhiv