Evropski trg digitalnega oglaševanja je lani zrasel za 13,1 odstotka in je vreden rekordnih 36,2 milijardi evrov. Tako je pokazala najnovejša raziskava IAB Europe o oglaševalskih naložbah AdEx.
Najnovejša raziskava IAB Europe o oglaševalskih naložbah AdEx, ki je bila premierno predstavljena na kongresu digitalnega oglaševanja Interact v Lizboni, je pokazala, da so naložbe v digitalno oglaševanje v Evropi lani znašale rekordnih 36,2 milijarde evrov, kar je za 13,1 odstotka več kot leto prej. Tako je internet tudi v Evropi postal vodilni oglaševalski medij in prehitel televizijo.
Prikazno oglaševanje je prehitelo vse ostale kategorije digitalnega marketinga. Njegova rast je bila 17,4-odstotna in je bila še hitrejša kot v letu 2014. Celotni trg prikaznega oglaševanja je v 2015 znašal skoraj 14 milijard evrov.
Iskalni marketing je imel 12,6-odstotno rast, vrednost tega trga je skoraj 17 milijard in ostaja največji oglaševalski kanal glede na prihodke.
Mobilno in video oglaševanje ostajata najmočnejša faktorja za rast evropskega digitalnega trga, kar postane še bolj očitno, če pogledamo najbolj razvite države (Velika Britanija, Irska …). Na teh trgih mobilno oglaševanje predstavlja že skoraj polovico vsega digitalnega oglaševanja.
Prikazno mobilno oglaševanje predstavlja četrtino trga prikaznih oglasov, njegova rast pa je bila lani 60,5 odstotna glede na leto 2014. Tudi video oglaševanje je močno saj predstavlja skoraj 17 odstotkov trga prikaznih oglasov.
Celotno predstavitev si lahko ogledate tukaj.