Deli

Spletno video oglaševanje bo drugo leto kljubovalo splošnemu ekonomskemu dogajanju, saj bo zraslo kar za 45 odstotkov in bo doseglo 850 milijonov ameriških dolarjev. Pri eMarketerju to napoved utemeljujejo z dvema ključnima dejavnikoma.
Prvi dejavnik je hitra porast profesionalnih video vsebin na spletu, ki omogočajo prodor velikim televizijskim oglaševalcem. In drugič, kljub temu, da bodo oglaševalci pazljiveje ravnali z oglaševalskimi sredstvi, bodo še vedno morali dosegati spletno občinstvo in jim izvabiti denar iz sicer stanjšanih denarnic s sporočili, ki se bodo dotaknili njihovih src in glav – zato bo treba uporabiti več videa.
Prav tako bo še vedno rasel iskalni marketing – skoraj za 15 odstotkov. Celotno spletno oglaševanje pa bo zraslo za 8,9 odstotkov (na 25,7 milijarde dolarjev v 2009).
Demografska slika uporabnikov interneta se bo spreminjala in šla v smer starejših uporabnikov, ki bodo v penetraciji celo prehiteli mlajšo generacijo.
Prodaja prek spleta bo v naslednjem letu že čutila finančno in gospodarsko krizo, saj se bo v celem letu povečala za borne štiri odstotke.
Tradicionalne medije bodo posledice krize najbolj prizadele. Oglaševanje v časopisih bo še naprej najbolj v upadu. To jih bo pripeljalo do nekaterih drastičnih ukrepov; nekateri bodo ukinili tiskano izdajo in postali zgolj spletni časopis, drugi bodo močno zmanjšali svojo naklado. eMarketer še ocenjuje, da bo TV oglaševanje v 2009 upadlo za 4,2 odstotka, kar bo televizijske programe prisililo k temu, da bodo redefinirali svoje poslovne modele in se osredotočili na razširjanje svojih programov na splet.
 

Deli

Arhiv