Oglaševanje se bo po napovedi eMarketerja po vsem svetu do konca leta 2017 še povečalo za 7 odstotkov, in sicer na kar 584,14 milijarde dolarjev.
Oglaševanje se bo še povečalo
Oglaševanje na plačljivih medijih se bo po vsem svetu do konca letošnjega leta še povečalo in doseglo kar 584,14 milijarde ameriških dolarjev. eMarketer ocenjuje, da bo tovrstno oglaševanje do leta 2021 doseglo kar 757,44 milijarde ameriških dolarjev, predvsem bo to posledica naložb v oglaševanje z mobilnimi formati. Stopnja rasti se bo v predvidenem obdobju gibala med 4,9 in 8,3 %. Do raziskave lahko dostopate tukaj.
Vsi trgi, vključeni v eMarketerjevo napoved, bodo do konca leta 2017 še zabeležili rast. Rasti in dobički se bodo sicer precej razlikovati glede na trg. Največjo rast za omenjeno oglaševanje bodo zabeležile naslednje države: Argentina, Kitajska, Indija, Indonezija in Irska. Na drugi strani pa bodo Finska, Francija, Hongkong in Singapur zabeležili najpočasnejšo rast.
Severna Amerika ostaja na vrhu seznama po vložku v oglaševanje
Severna Amerika ostaja na vrhu seznama po vložku v oglaševanje. Letošnja rast bo 5,2 %, kar bo v prihodnosti sicer nekoliko pod svetovnim povprečjem, ki je 7 %, predvsem zato, ker je Severna Amerika trenutno že ena izmed bolj digitalno razvitih regij na svetu. Ohranili bodo zdravo letno rast skozi celotno napovedano obdobje, s povišanim vložkom v letu 2020, ko bodo potekale naslednje predsedniške volitve v ZDA in poletne olimpijske igre.
Na vrhu se do leta 2019 obetajo spremembe
Zaradi rasti digitalnega oglaševanja v Indiji in na Kitajskem se bo azijsko-pacifiška regija povzpela na sam vrh in do leta 2019 prehitela Severno Ameriko.