Deli

Vedenje potrošnikov se spreminja vsak mesec, vsak teden in vsako uro. Če želijo blagovne znamke uspeti, se morajo razvijati z enako hitrostjo. Najuspešnejša digitalna podjetja prav s tem namenom uporabljajo eksperimentiranje.

Eksperimentiranje pomembni so potrošniki - iPROM - Novice iz sveta

Eksperimentiranje je izraz za nove pristope in orodja, ki jih uporabljajo najbolj uspešna digitalna podjetja, kot sta Uber in Airbnb. Omenjeni podjetji s pomočjo programiranja in oblikovanja preizkušata nove funkcije na spletnih platformah ter tako ustvarjata brezhibno uporabniško izkušnjo.

Prva »sestavina« za uspeh pri eksperimentiranju so pravi zaposleni, ki ustvarjajo in preizkušajo nove, inovativne in ustvarjalne ideje, s katerimi podjetje odstopa iz konkurence. Prav tako je pomembna tudi prava programska oprema, saj je zagotavljanje ustrezne programske opreme in najboljših zaposlenih za analizo vedenja potrošnikov na spletnem mestu ključno za uspešne odločitve. Poleg tega je velikega pomena tudi osredotočenost na potrošnike. Razumevanje ciljne skupine je ključnega pomena za uspeh eksperimentiranja. Ključno je vedeti, da je vsak potrošnik drugačen, čemur je smiselno prilagoditi komunikacijo. Pri prilagajanju komunikacije na pomoč priskočijo podatki in napredna marketinška tehnologija.

Pri eksperimentiranju je treba v središče vseeno postaviti potrošnika. Kljub odličnim zaposlenim in napredni programski opremi so potrošniki tisti, ki bodo na koncu dneva »odločali« o usodi podjetja.

Deli

Arhiv