Deli

E-poštni marketing je marketinški kanal, ki zagotavlja visoko donosnost naložbe.

E-poštni marketing z visoko donosnostjo naložbe - iPROM - Novice iz sveta

Dobra stvar letošnjega leta je, da ga bo kmalu konec. Tržniki letos niso imeli veliko priložnosti za proaktivno preučevanje svojih programov e-poštnega marketinga, kar je, glede na to, da ga imajo številni za komunikacijski kanal, ki ponuja visoko donosnost naložbe, velika škoda.

V letošnjem letu je e-poštni marketing doživel kar nekaj sprememb, ki so posledica pandemije COVID-19. Številna podjetja ponovno vrednotijo svoje oglaševalske proračune, manjši del podjetij pa povečuje obseg svojih vlaganj. Ena izmed stvari, ki naj jih podjetja izvedejo, je natančna preučitev svoje prakse e-poštnega marketinga. Podjetja naj se vprašajo, ali morajo res poslati dotično e-sporočilo, je v njem zajeto sporočilo jasno, je jasen poziv k akciji in ali poznajo svoje občinstvo. To so osnove dobre prakse pri e-poštnem marketingu.

Za uspešen e-poštni marketing sta pomembni personalizacija in uporaba podatkov, s katerimi razpolaga podjetje. Podjetja imajo bistveno več podatkov, kot jih dejansko uporabljajo. Eden izmed razlogov za to je, da le majhen del podjetij pri svojem e-poštnem marketingu ustvarja personalizirane izkušnje, večina podatkov ne razume in jih ne zna uporabiti. Zaradi pandemije so podjetja v letošnjem letu pospešeno vpeta v digitalno preobrazbo in se trudijo razumeti, komu sploh pošiljajo e-poštna sporočila. Časi množičnih e-sporočil, poslanih vsem naslovnikom, so mimo, pomembna je njihova resnična personalizacija.

Čarobne formule in popolne kombinacije množičnih e-sporočil in personalizirane e-pošte ni. E-poštni marketing blagovnih znamk mora biti zelo premišljen, da doseže svoj namen. V strategiji e-poštnega marketinga vsake blagovne znamke ima pomembno mesto testiranje. Obstaja veliko stopenj testiranja – testiranje A/B, primerjava CTA-jev, pošiljanje različnim skupinam –, podjetja pa morajo testiranje aktivno izvajati ves čas.

Deli

Arhiv