E-poštni marketing je marketinški kanal, ki zagotavlja visoko donosnost naložbe.
Dobra stvar letošnjega leta je, da ga bo kmalu konec. Tržniki letos niso imeli veliko priložnosti za proaktivno preučevanje svojih programov e-poštnega marketinga, kar je, glede na to, da ga imajo številni za komunikacijski kanal, ki ponuja visoko donosnost naložbe, velika škoda.
V letošnjem letu je e-poštni marketing doživel kar nekaj sprememb, ki so posledica pandemije COVID-19. Številna podjetja ponovno vrednotijo svoje oglaševalske proračune, manjši del podjetij pa povečuje obseg svojih vlaganj. Ena izmed stvari, ki naj jih podjetja izvedejo, je natančna preučitev svoje prakse e-poštnega marketinga. Podjetja naj se vprašajo, ali morajo res poslati dotično e-sporočilo, je v njem zajeto sporočilo jasno, je jasen poziv k akciji in ali poznajo svoje občinstvo. To so osnove dobre prakse pri e-poštnem marketingu.
Za uspešen e-poštni marketing sta pomembni personalizacija in uporaba podatkov, s katerimi razpolaga podjetje. Podjetja imajo bistveno več podatkov, kot jih dejansko uporabljajo. Eden izmed razlogov za to je, da le majhen del podjetij pri svojem e-poštnem marketingu ustvarja personalizirane izkušnje, večina podatkov ne razume in jih ne zna uporabiti. Zaradi pandemije so podjetja v letošnjem letu pospešeno vpeta v digitalno preobrazbo in se trudijo razumeti, komu sploh pošiljajo e-poštna sporočila. Časi množičnih e-sporočil, poslanih vsem naslovnikom, so mimo, pomembna je njihova resnična personalizacija.
Čarobne formule in popolne kombinacije množičnih e-sporočil in personalizirane e-pošte ni. E-poštni marketing blagovnih znamk mora biti zelo premišljen, da doseže svoj namen. V strategiji e-poštnega marketinga vsake blagovne znamke ima pomembno mesto testiranje. Obstaja veliko stopenj testiranja – testiranje A/B, primerjava CTA-jev, pošiljanje različnim skupinam –, podjetja pa morajo testiranje aktivno izvajati ves čas.