Deli

E-pošta ostaja zaradi svojega dosega in stabilne učinkovitosti med oglaševalci priljubljen komunikacijski kanal.

E-pošta je za številne oglaševalce še vedno kraljica - iPROM - Novice iz sveta

E-pošta kljub pojavom drugih platform za pošiljanje sporočil ostaja priljubljen in učinkovit komunikacijski kanal za doseganje strank, tako potencialnih kot obstoječih. Devet izmed desetih oglaševalcev v Severni Ameriki uporablja e-pošto kot orodje za vključevanje svojih občinstev, kaže raziskava podjetja Winterberry Group in združenja Data & Marketing Association (DMA). E-pošta je najpogosteje uporabljen kanal in prednjači pred digitalnimi zasloni, lastnimi spletnimi vsebinami in iskanjem.

Kljub zaskrbljenosti, da bodo novejše platforme za sporočanje prevzele e-poštno občinstvo, mlajše generacije v splošnem ostajajo zveste e-pošti, so prepričani pri eMarketerju. Količina e-pošte se vsako leto povečuje, zato postajajo uporabniki vse bolj zahtevni glede želja po prilagojenih sporočilih.

E-pošta v uporabi v vseh panogah

Uporaba e-pošte prevladuje v vseh panogah. Raziskava organizacij DMA in Demand Metric med ameriškimi oglaševalci ugotavlja, da e-poštni marketing uporabljajo podjetja, ki delujejo tako na področju zdravstvenega varstva in farmacije kot na področju potovanj in gostinstva. Tudi neprofitne organizacije (96 %), založniki in mediji (93 %) ter storitvena podjetja na področju medpodjetniškega poslovanja (90 %) uporabljajo e-pošto. Med panogami, ki najmanj uporabljajo e-pošto, je trgovina na drobno, pa tudi tu je delež uporabe precejšen (81 %).

E-pošta predvsem za pridobivanje novih strank

Oglaševalci želijo z e-pošto v glavnem pridobiti nove stranke, kaže Campaignerjeva raziskava. Več kot dve tretjini (67 %) vprašanih je pridobivanje novih strank navedlo kot vodilni marketinški cilj letošnjega leta. Pogosta cilja sta bila tudi povečanje zavedanja o blagovni znamki (44,8 %) in ohranjanje strank (40,6 %).

Število poslane in prejete e-pošte nenehno raste. Februarska napoved podjetja Radicati Group pravi, da bo vsak dan po svetu poslanih 269 milijard e-poštnih sporočil. Ta številka naj bi se povečevala za približno 4,4 odstotka letno. Leta 2021 naj bi bilo tako dnevno poslanih in prejetih 319,6 milijarde e-poštnih sporočil.

Rast proračunov za e-pošto

Oglaševalci vse več oglaševalskih sredstev namenjajo e-poštnemu marketingu. Lanska raziskava ponudnika e-poštnih storitev Emma je pokazala, da namerava 58 odstotkov oglaševalcev v ZDA v letošnjem letu povečati svoje aktivnosti e-poštnega marketinga, kar je več kot pri kateremkoli drugem kanalu.

Rast je delno posledica velike donosnosti naložbe. V aprilski raziskavi podjetij Econsultancy in Adestra je 73 odstotkov oglaševalcev v podjetjih po svetu dejalo, da e-poštni marketing prinaša veliko donosnost naložbe. E-pošta je v raziskavi prejela najvišji odstotek odgovorov, celo več kot SEO, ki je bil leta 2008 uvrščen pred njo.

Ameriški marketinški odločevalci menijo, da je e-pošta prispevala 21 odstotkov skupnih prihodkov v drugem četrtletju letošnjega leta, kar je 17 odstotkov več kot v enakem obdobju lani, je zapisano v junijskem poročilu podjetja OneSpot.

»E-poštni marketing nedvomno sodi med najbolj učinkovita komunikacijska orodja, saj nagovarja publiko, ki je že izrazila zanimanje za naše podjetje oz. blagovno znamko. Da bomo svojo prednost čim bolj izkoristili, moramo imeti zelo jasno izoblikovano strategijo za e-poštni marketing. Potencialnih strank s pravo vsebino glede na njihove potrebe, želje in pripravljenost na nakup ne bomo razočarali. E-poštni marketing ni samo popoln kanal za pridobivanje novih kupcev in ustvarjanje prihodkov, vendar predvsem kanal za gradnjo odnosa s ciljno publiko, ki nam na dolgi rok prinese bistveno boljše in večje učinke kot pa le prodajni fokus,« razmišlja Lucie Pokorna, strokovna vodja za strateško internetno svetovanje v podjetju iPROM.

Deli

Arhiv