E-pošta s pravo marketinško tehnologijo za zbiranje podatkov podjetjem omogoča, da svojim strankam ponudijo personalizirano izkušnjo.
Številni tržniki razumejo izzive povezovanja s strankami, a nekateri namesto željam strank prednost še vedno dajejo promocijam in oglaševalskim kampanjam. Blagovne znamke si prizadevajo za komunikacijo ena-na-ena ter za dolgotrajne odnose s potrošniki. Pri komunikaciji ena-na-ena se sicer vse bolj zanašajo na tehnologije, a za močne in trajne odnose je potrebna tudi personalizacija komunikacije.
E-pošta in personalizacija spodbujata tesnejše odnose s strankami
E-poštni marketing je eno izmed najbolj učinkovitih orodij za vzpostavitev tesnejšega odnosa s strankami. Za tržnike je vse pomembnejša personalizacija, še zlasti pri e-poštnih kampanjah. Kljub temu, da je e-pošta najbolj priljubljena oblika komunikacije v podjetjih, pa tržniki njenega potenciala ne izkoriščajo dovolj. Dodano vrednost celotni izkušnji stranke z blagovno znamko lahko zagotovijo s sporočili, ki so za stranko zelo pomembna, in z razumevanjem, da je personalizacija bistveno več kot samo uporaba imena stranke v komunikacijskih sporočilih.
S pravilno integracijo in upravljanjem podatkov boste dosegli mapo Prejeto
Ena izmed največjih ovir za tržnike, ki želijo izboljšati svojo e-poštno komunikacijo, je težavno vrednotenje, kakšen odnos z blagovno znamko ima posamezna stranka. Podjetja sicer integrirajo podatke, a jih v končnem ne znajo uporabiti tako, da bi imele stranke koristi. Odsotnost razumevanja strank vodi do pomanjkanja personalizacije.
Za 33 odstotkov tržnikov je zbiranje in analiziranje podatkov najbolj uporabna tehnologija za razumevanje strank, kažejo zadnje raziskave. Za pridobivanje in ohranjanje strank v digitalni dobi morajo tržniki uporabljati podatke, da lahko zagotavljajo bogate, poglobljene in kontekstualne izkušnje prek e-pošte, ki je personalizirana ter temelji na vedenju in interakcijah v realnem času.
Številne blagovne znamke pa imajo še vedno težave s tem pristopom, in sicer zaradi omejitev trenutnih orodij in sistemov za implementacijo marketinških tehnologij. Če lahko podjetja premagajo te izzive ter konsolidirajo in upravljajo svoje podatke, lahko s tem povečajo razumevanje strank in personalizacijo ter poglobijo svoje odnose s strankami, kar zagotavlja konkurenčno prednost.
»Uporabniki postajajo zahtevnejši z višjimi pričakovanji. Podrobna in poglobljena analitika pa nam omogoča, da posameznike, ki jih želimo nagovoriti, tudi bolje spoznamo in vsebine v kar najvišji meri prilagodimo vsakemu posebej. E-pošta in analitika sta osnova na kateri morajo podjetja graditi svoj odnos z uporabniki,« dodaja Lucie Pokorna, strokovna vodja za strateško internetno svetovanje.
Več o e-poštnem marketingu si lahko preberete tudi na zadnjem blogu, ki ga je zapisala Lucie: Kako izkoristiti nakupni lijak v e-poštnem marketingu?