Deli

eMarketer je objavil napovedi glede vlaganja sredstev za oglaševanje na družbenih medijih v ZDA, ki naj bi se v dveh letih precej povečalo predvsem zaradi boljšega ekonomskega položaja države in povečanja uporabe družbenih medijev. Do konca leta 2010 naj bi tako podjetja za oglaševanje na družbenih medijih porabila 1,68 milijarde dolarjev, kar bo predstavljajo 20% povečanje glede na leto 2009. Do konca leta 2011 pa naj bi vložki v tovrstno oglaševanje narasli na kar 2 milijardi dolarjev. Največji delež kolača si bo po predvidevanjih odrezal Facebook, medtem ko naj bi MySpace še bolj izgubil svoj delež. Twitter bo v letu 2010 igral le majhno vlogo, do konca leta 2011 pa naj bi po zaslugi dovolj merljivega oglaševalskega sistema doživel veliko rast. V letošnjem letu bo kar polovica vseh vložkov v oglaševanje na družbenih medijih prišla iz ZDA, za leto 2011 pa na eMarketerju napovedujejo, da naj bi se tehtnica precej obrnila na stran ostalega dela sveta, kjer bo takšno oglaševanje raslo še hitreje kot v ZDA.

Deli

Arhiv