Deli

Nova eMarketerjeva raziskava je pokazala, da meritev uspešnosti gradnje imidža blagovne znamke (»branding«) na spletu omejujejo tri stvari: preobremenjenost z direktnim odzivom (razmerje med kliki in prikazi), pomanjkanje kreativnosti samih oglasov in nerazumevanje delovanja digitalnega sveta.
Nedavna študija, ki sta jo izvedla iProspect in Forrester Consulting, je pokazala, da je samo 31 odstotkov tistih, ki so bili izpostavljeni oglasom, tudi kliknilo nanje. Je pa pa drugi strani večina njih delovala na drugačen način: iskali so nadljne informacije o izdelku ali blagovni znamki s pomočjo iskalnikov; vtipkali so spletni naslov v svoj brskalnik; ali pa so se o izdelku pozanimali na straneh socialnega druženja. Po besedah eMarketerja gre pri tem za konverzijo v smislu prikazov (»view-through conversion«)namesto za konverzijo v smislu klikov.
Gradnja blagovne znamke an spletu so torej gradi skozi čas, zato klik ne sme in ne more biti sveto merilo uspešnosti oglaševalske akcije. Imidž oglaševanje je dopolnjuje iskanje in vpliva tako na spletne nakupe kot na nakupe v fizičnih trgovinah.
 

Deli

Arhiv