Digitalno zunanje oglaševanje je v ZDA v zadnjem času skokovito naraslo, v prihodnjih letih pa lahko pričakujemo še dodaten vzpon.
Digitalno zunanje oglaševanje sodi v kategorijo zunanjega oglaševanja, ki vsebine prikazuje dinamično in digitalno. Vanj umeščamo digitalne oglasne panoje, digitalno ulično pohištveno opremo, tranzitno digitalno oglaševanje in digitalno oglaševanje, povezano z določeno lokacijo ali prostorom. Ob tem velja omeniti, da digitalno zunanje oglaševanje ne sodi v sklop digitalnega oglaševanja, zato eMarketerjeve napovedi o digitalnem zunanjem oglaševanju, navedene v nadaljevanju, ne vključujejo napovedi o digitalnem oglaševanju.
Letos se bo poraba za digitalno zunanje oglaševanje v ZDA povečala za 1,6 odstotka, prihodnje leto pa za kar 19,2 odstotka, napoveduje eMarketer, ki pričakuje, da se bo proračun za digitalno zunanje oglaševanje z 2,72 milijarde ameriških dolarjev v letošnjem letu zvišal na 3,84 milijarde v letu 2023.
Samo letos bo digitalno zunanje oglaševanje predstavljalo tretjino celotne porabe sredstev za zunanje oglaševanje v ZDA, medtem ko je bil ta delež še leta 2017 samo 17-odstoten. Do leta 2023 pa bo 42 odstotkov vseh ameriških zakupov za zunanje oglase namenjenih digitalni obliki. Skokovito narašča tudi število digitalnih zunanjih zaslonov.
Zunanje oglaševanje je v preteklosti temeljilo na ozaveščanju potrošnikov. Zdaj, ko postaja vse bolj digitalizirano in ga poganjajo podatki, ga vse več oglaševalcev uporablja tudi za neposredno trženje končnim kupcem (D2C).