Deli

Digitalno zunanje oglaševanje postaja vse bolj priljubljeno, skladno s tem pa se povečujejo tudi investicije. Kreativni in interaktivni načini oglaševanja povečujejo vključenost in izboljšujejo prodajne rezultate.

Digitalno zunanje oglaševanje je priporočljivo vključiti v strategije

Vložki v digitalno zunanje oglaševanje so se od leta 2010 povečali za 35 odstotkov, nekateri marketinški strokovnjaki pa napovedujejo, da bodo do leta 2020 že prehiteli tradicionalno zunanje oglaševanje. Digitalno zunanje oglaševanje je med tradicionalnimi oblikami trenutno edina oblika oglaševanja, ki je pokazala visoko rast in je ocenjena na približno 33,5 milijarde dolarjev.

Velike deleže svojih proračunov digitalnemu zunanjemu oglaševanju namenjajo velika podjetja, kot so Netflix, Google, Apple in Amazon, in s tem nakazujejo trend vlaganja v to vrsto oglaševanja. Ker je komunikacijska gneča v tradicionalnih in tudi v digitalnih medijih velika, je digitalno zunanje oglaševanje izstopajoča oblika oglaševanja, saj je velike in kreativne digitalne zaslone skoraj nemogoče spregledati. Za odlične rezultate pa ni priporočljivo uporabljati le digitalnih panojev, temveč tudi avle, dvigala, postaje javnega prevoza in prostor na prodajnih policah.

Ena izmed prednosti digitalnega zunanjega oglaševanja je zmožnost pridobivanja podatkov o geografski lokaciji za atribucijo, ciljanje in merjenje. Podatki o lokaciji mobilnih naprav zagotavljajo vpogled v potrošnike in so uporabljeni za posodobitev digitalnih oglasnih panojev v realnem času glede na to, od kod prihajajo ljudje ali kam so namenjeni.

Poleg tega se lahko kontekstualni panoji prilagajajo dnevnemu času, lokalnemu vremenu in celo prometnim razmeram. Potencialnega kupca, ki je izpostavljen takšnemu oglasu, je mogoče ponovno ciljati na njegovi mobilni napravi z nadaljnjim oglasom ali pozivom k dejanju. Tudi merjenje je eden od glavnih napredkov, ki ga je digital prinesel v tradicionalno zunanje oglaševanje. Z lokacijskimi in s časovnimi podatki lahko oglaševalci sledijo gibanju potrošnikov v resničnem svetu, na primer prometu v trgovinah.

Digitalno zunanje oglaševanje bo še naprej rastlo, oglaševalci pa mu bodo namenjali še večje proračune. V poplavi oglasov je težko ujeti pozornost posameznika in prav zato je priporočljivo, da blagovne znamke v svoje strategije vključijo tudi pristope digitalnega zunanjega oglaševanja.

Deli

Arhiv