Oglaševalski proračuni bodo v letošnjem letu zrasli za 7,4 odstotka na 533 milijarde EUR. Vse večji delež v celotnem proračunu dosega digitalno oglaševanje.
V letošnjem letu bodo skupne naložbe v oglaševanje v medijih, gledano na svetovni ravni, narasle za 7,4 odstotka na 533 milijarde EUR, piše eMarketer. Digitalni mediji bodo zabeležili 43,5 odstotka naložb, zahvaljujoč naraščajoči porabi svetovne e-trgovine in preusmerjanju gledalcev od tradicionalne televizije k digitalnim kanalom. Po eMarketerjevih napovedih naj bi do leta 2020 delež digitalnega oglaševanja dosegel skoraj 50 odstotkov celotnega oglaševalskega proračuna, do leta 2021 pa 52 odstotkov.
V okviru digitalnega oglaševanja zmagovalec mobilno oglaševanje
Največji zmagovalec bo mobilno oglaševanje, ki bo v letošnjem letu doseglo več kot dve tretjini (67,3 %) naložb v digitalno oglaševanje in 29,2 odstotka celotnih naložb v oglaševanje. Zaradi naraščajočega povpraševanja, konkurence oglaševalcev in naraščajočih cen oglasov bo delež mobilnega oglaševanja v celotnih naložbah do leta 2022 narasel na 41,9 odstotka.
V Zahodni Evropi bodo naložbe v oglaševanje v letošnjem letu dosegle 88,67 milijarde EUR, kar predstavlja 2,8-odstotno rast v primerjavi z lanskim letom. Avstrija in Švica, novi državi v eMarketerjevi napovedi glede naložb v oglaševanje, bosta skupaj zabeležili 8,7 odstotka naložb v oglaševanje v Zahodni Evropi.
Z 178,48 milijarde EUR bo azijsko-pacifiška regija zabeležila 33,5 odstotka svetovnih naložb v oglaševanje. Z 10,7-odstotno stopnjo rasti bo tudi najhitreje rastoča regija, v največji meri zaradi Kitajske, ki predstavlja 45,5 odstotka regionalnega oglaševalskega trga. V Latinski Ameriki bodo naložbe v oglaševanje v letu 2018 narasli za 8,7 odstotka na 32,62 milijarde EUR.
Severna Amerika bo tudi v letošnjem letu z 197 milijarde EUR, kar v primerjavi z letom 2017 predstavlja 6,6-odstotno rast, ostala največji svetovni oglaševalski trg. 37-odstotni delež svetovnih naložb v medijski zakup v tej regiji bo poganjalo predvsem mobilno oglaševanje.