Deli

V primerjavi s skupnim padcem porabe za oglaševanje bo digitalno oglaševanje v Latinski Ameriki doseglo rast.

Digitalno oglaševanje v Latinski Ameriki raste - iPROM - Novice iz sveta

Letošnje leto bo za oglaševanje v Latinski Ameriki slabo, saj bo poraba za oglaševanje v skupnem padla za 10 odstotkov, poroča eMarketer. Digitalno oglaševanje bo izjema, saj bo po napovedih doseglo 5-odstotno rast.

Ključni dejavniki za napovedano rast digitalnega oglaševanja

V Latinski Ameriki je relativno nizek delež oglaševalskega denarja namenjen digitalu, zato za digitalno oglaševanje obstaja verjetnost močne rasti. Hitrost interneta v regiji je visoka, poleg tega pa ima Latinska Amerika tudi eno najhitreje rastočih stopenj uporabe mobilnih naprav na svetu. Zato so tudi oglaševalci motivirani, da svoja oglaševalska sredstva usmerjajo tja, kjer se nahajajo njihovi potrošniki.

Pomemben dejavnik, ki vpliva na povečanje sredstev za digitalno oglaševanje, je tudi dejstvo, da so različne zdravstvene in gospodarske krize v regiji privedle do velikega zmanjšanja sredstev za tradicionalne oblike oglaševanja. Blagovne znamke imajo tako priložnost, da z neporabljenimi sredstvi, ki jih imajo na voljo, pospešijo svoj prehod v digital.

Na eMarketerjevem seznamu top desetih držav, ki bodo v letošnjem letu dosegle najvišjo stopnjo rasti digitalnega oglaševanja, so prva tri mesta zasedle latinskoameriške države – Kolumbija z 11,2-odstotno stopnjo rasti, Čile s 5,9-odstotno in Brazilija s 5,2-odstotno.

Deli

Arhiv