Deli

Digitalno oglaševanje in njegova rast sta vroči temi pogovorov marketinških strokovnjakov. Vedno več podjetij svojo pozornost usmerja k digitalnemu oglaševanju, ki je po poročanju zavoda IAB v Združenih državah Amerike prvič preseglo 100 milijard dolarjev ustvarjenega prihodka.

Digitalno oglaševanje prvič preseglo 100 milijard dolarjev prihodka iPROM Novice iz sveta

Prihodki od digitalnih oglasov v Združenih državah Amerike so se prvič povzpeli nad 100 milijard dolarjev. V letu 2018 je digitalno oglaševanje prispevalo h kar 107,5 milijardi dolarjev prihodka, kar je za 22 % več od prejšnjega leta. Preseganju tega mejnika pa sledijo še ostali trendi rasti.

Mobilno ali namizno?

IAB-jevi strokovnjaki navajajo, da je mobilno oglaševanje v letu 2018 obsegalo skoraj 65 % digitalnega oglaševanja oz. 70 milijard dolarjev prihodka, kar je 40 % več kot v letu prej. Z rastjo mobilnega oglaševanja pa negativen trend rasti doživlja oglaševanje na namiznih računalnikih, ki je v letu 2018 doseglo le 35 % prihodkov, kar je za 8 % manj kot v letu 2017. Med vsemi oblikami oglaševanja pa je s 37 % rastjo največji porast dosegel video.

Iskalni marketing, ki še vedno zajema skoraj polovico vseh prihodkov iz digitalnih oglasov, je v letu 2018 zabeležil 48,4 milijarde dolarjev prihodkov, kar je zajetno več od približno 40 milijard dolarjev iz leta 2017.

Družbeni mediji

Družbeni mediji niso priljubljeni le med uporabniki, pač pa tudi med oglaševalci, ki so v letu 2018 z oglaševanjem na družbenih medijih ustvarili kar 29 milijard dolarjev prihodka, kar v primerjavi z letom prej predstavlja kar 31 % rast. Strokovnjaki iz IAB-ja zatrjujejo, da je visoka rast posledica vse bolj priljubljenih formatov zgodb, ki so vključene v Instagram in Snapchat.

Mobilno oglaševanje bo še naprej narekovalo pravila v digitalnem ekosistemu. Strokovnjaki se strinjajo, da morajo podjetja pozornost nameniti prehodu na mobilno, ki je ključ do dosega občinstva. Glede na raziskavo sta pomembna tudi vključitev videa in nastop na družbenih omrežjih, ki krepi osebni stik potrošnikov z blagovnimi znamkami.

Deli

Arhiv