Oglaševalci bodo letos v digitalne oglase vložili 40 milijard ameriških dolarjev več kot v televizijske oglase.
V letu 2017 so oglaševalci, gledano globalno, vložili več v digitalno oglaševanje kot v televizijsko oglaševanje. Po podatkih Magne so naložbe v digitalno oglaševanje lani na svetovnem trgu dosegle 209 milijard ameriških dolarjev, v televizijsko pa 178 milijard dolarjev.
Globalne naložbe v digitalno oglaševanje prehitele naložbe v TV oglaševanje
Tudi napovedi do leta 2020 kažejo premik v tej smeri. V letošnjem letu je namreč za televizijsko oglaševanje napovedanih 187 milijard dolarjev, za digitalno pa 227 milijard dolarjev. To pomeni, da bo 40 odstotkov svetovnih naložb v oglaševanje namenjenih digitalnemu oglaševanju. Do leta 2020 pa se napoveduje, da se bodo sredstva, namenjena za oglaševanje, povečala za 77 milijard dolarjev.
Globalne naložbe v oglaševanje po oglaševalskih medijih
Oglaševanje na mobilnih napravah bo prispevalo k največji rasti prihodkov od digitalnega oglaševanja (60 odstotkov). Na drugem mestu sledi televizija, a s precejšnjim zaostankom.
Prispevek k svetovni rasti oglaševanja po oglaševalskih medijih med leti 2017-2020 (v milijonih dolarjev)
V predvidenem obdobju do leta 2020 bodo prevladujoči kanal iskalni oglasi, sledijo oglasi na družbenih medijih in video oglaševanje.
Globalne naložbe v spletno oglaševanje po tipih
Najbolj razširjena oblika digitalnega oglaševanja so iskalni oglasi, v katere je bilo v letu 2017 vloženih 42 odstotkov vseh naložb v oglaševanje. Letos naj bi naložba dosegla kar 95 milijard dolarjev.
Rast digitalnega oglaševanja se kaže tudi s široko uporabo oglasov na družbenih medijih in v video oglaševanju. Ocenjuje se, da se bo v letu 2018 v oglase na družbenih medijih na svetovni ravni vložilo 58 milijard ameriških dolarjev, v video oglaševanje pa 32 milijard.
V letu 2020 naj bi digitalno oglaševanje predstavljalo 44,6 odstotka vseh naložb v oglaševanje, z 31,2 odstotka sledijo naložbe v televizijsko oglaševanje. Vse ostalo ostaja daleč zadaj.
Delež globalne naložbe v oglaševanje po oglaševalskih medijih