Deli

Po eMarketerjevih napovedih naj bi oglaševalci v Nemčiji v letošnjem letu 31,9 odstotka vseh oglaševalskih sredstev namenili digitalnim kanalom.

Digitalnim kanalom namenjena skoraj tretjina oglaševalskega denarja - iPROM - Novice iz sveta

Nemčija, največje evropsko gospodarstvo, je za Združenim kraljestvom drugi največji trg v regiji, kar se tiče porabe oglaševalskega denarja. Za letošnje leto eMarketer napoveduje, da bodo oglaševalci v Nemčiji za oglaševanje namenili 21,13 milijarde USD, kar 31,9 odstotka teh sredstev pa bo namenjenih digitalnim kanalom.

Nemčija se bo skupaj s preostalimi državami EU spopadala s carinami na izdelke, ki jih določajo ZDA, kar bi lahko vplivalo na proizvodne zmogljivosti. Avtomobilska industrija se zaradi carin že sooča z upočasnitvijo prodaje. Kljub temu ostaja gospodarstvo močno, zaupanje potrošnikov je ob vstopu v četrto četrtletje leta visoko, nemška centralna banka Bundesbank pa pričakuje, da bo gospodarstvo še naprej cvetoče.

Največ oglaševalskih sredstev namenjenih digitalnim kanalom

eMarketer napoveduje, da bo poraba za digitalno oglaševanje v Nemčiji v vseh panogah v letošnjem letu dosegla 6,74 milijarde USD. Njegovo najnovejše poročilo Digital Ad Spending in Germany by Industry 2018: Forecasts and Statistics for Automotive, CPG, Financial Services, Retail, Travel preučuje trende, ki vplivajo na porabo oglaševalskih sredstev v Nemčiji. Največji delež oglaševalskih sredstev v Nemčiji ima digital (31,9 %), a televizija ni daleč zadaj (24,8 %). Sledijo časopisi (23,0 %), revije (9,1 %), zunanje površine (7,0 %) in radio (4,3 %).

Blagovne znamke, ki želijo doseči mlajše bralce, morajo razmisliti o preusmeritvi dela oglaševalskih sredstev v digitalne publikacije, saj se uporabniki selijo k novim medijem hitreje kot oglaševalski proračuni.

Digitalni kanali z največjo rastjo

Digitalni mediji bodo v letu 2018 med vsemi mediji dosegli največjo rast, in sicer 5,5-odstotno. Televizija bo s svojim množičnim dosegom za kampanje znamčenja deležna 1,2-odstotne rasti. Glede na to, da blagovne znamke digitalizirajo svoje oglaševalske strategije, bo delež časopisov padel za 3,3 odstotka in bo skoraj na enaki ravni kot televizijski.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv