Deli

Po eMarketerjevih napovedih naj bi oglaševalci v Nemčiji v letošnjem letu 31,9 odstotka vseh oglaševalskih sredstev namenili digitalnim kanalom.

Digitalnim kanalom namenjena skoraj tretjina oglaševalskega denarja - iPROM - Novice iz sveta

Nemčija, največje evropsko gospodarstvo, je za Združenim kraljestvom drugi največji trg v regiji, kar se tiče porabe oglaševalskega denarja. Za letošnje leto eMarketer napoveduje, da bodo oglaševalci v Nemčiji za oglaševanje namenili 21,13 milijarde USD, kar 31,9 odstotka teh sredstev pa bo namenjenih digitalnim kanalom.

Nemčija se bo skupaj s preostalimi državami EU spopadala s carinami na izdelke, ki jih določajo ZDA, kar bi lahko vplivalo na proizvodne zmogljivosti. Avtomobilska industrija se zaradi carin že sooča z upočasnitvijo prodaje. Kljub temu ostaja gospodarstvo močno, zaupanje potrošnikov je ob vstopu v četrto četrtletje leta visoko, nemška centralna banka Bundesbank pa pričakuje, da bo gospodarstvo še naprej cvetoče.

Največ oglaševalskih sredstev namenjenih digitalnim kanalom

eMarketer napoveduje, da bo poraba za digitalno oglaševanje v Nemčiji v vseh panogah v letošnjem letu dosegla 6,74 milijarde USD. Njegovo najnovejše poročilo Digital Ad Spending in Germany by Industry 2018: Forecasts and Statistics for Automotive, CPG, Financial Services, Retail, Travel preučuje trende, ki vplivajo na porabo oglaševalskih sredstev v Nemčiji. Največji delež oglaševalskih sredstev v Nemčiji ima digital (31,9 %), a televizija ni daleč zadaj (24,8 %). Sledijo časopisi (23,0 %), revije (9,1 %), zunanje površine (7,0 %) in radio (4,3 %).

Blagovne znamke, ki želijo doseči mlajše bralce, morajo razmisliti o preusmeritvi dela oglaševalskih sredstev v digitalne publikacije, saj se uporabniki selijo k novim medijem hitreje kot oglaševalski proračuni.

Digitalni kanali z največjo rastjo

Digitalni mediji bodo v letu 2018 med vsemi mediji dosegli največjo rast, in sicer 5,5-odstotno. Televizija bo s svojim množičnim dosegom za kampanje znamčenja deležna 1,2-odstotne rasti. Glede na to, da blagovne znamke digitalizirajo svoje oglaševalske strategije, bo delež časopisov padel za 3,3 odstotka in bo skoraj na enaki ravni kot televizijski.

Deli

Arhiv