Digitalni mediji slovijo po svoji učinkovitosti pri nagovarjanju potrošnikov.
Pandemija je v središče pozornosti postavila lokalizacijo in personalizacijo, za kar so izredno primerni digitalni mediji. Družba PepsiCo je zaradi trajanja pandemije koronavirusa svoje naložbe z linearnih medijev preusmerila v pretočne in digitalne platforme. To ni presenetljivo, saj so pretočne vsebine vse bolj priljubljene, v zadnjih mesecih pa je njihova priljubljenost še narasla.
Te spremembe predstavljajo za blagovne znamke priložnost, da svoje delovanje preselijo na splet. Personalizacija, lokalizacija in možnost naslavljanja potrošnikov za so PepsiCo vse pomembnejše, zato se od tradicionalnih medijev vse bolj preusmerjajo k digitalnim, ki omogočajo učinkovitejše doseganje rezultatov. Digitalni mediji omogočajo natančnejše ciljanje občinstva ter boljše izkoriščanje podatkov, ki jih imajo podjetja o potrošnikih.
Pot naprej
PepsiCo ni edina družba, ki se usmerja v digitalne medije. Pri Coca-Coli so med pandemijo krčili marketinška sredstva, sedaj pa so v komunikacijskih načrtih na prvo mesto postavili digitalne medije. Pretočni in digitalni mediji namreč omogočajo več prilagodljivosti in takojšnje doseganje potrošnikov v realnem času.