Splet, tehnologija in posel so se v zadnjih nekaj letih močno spremenili in se še vedno spreminjajo. Marketinška avtomatizacija, množica podatkov, oglaševanje v družbenih omrežjih, mobilno oglaševanje in vizualizacija vsebine – vse to so trendi, ki bodo vplivali na poslovanje vaših podjetij.
Platforme za digitalno marketinško avtomatizacijo. Drobljenje medijev vse bolj otežuje izvedbo marketinških akcij. Več medijev, več digitalnih kanalov, več družbenih omrežij … A obstaja rešitev, ki se ji reče marketinška avtomatizacija. Brez digitalne marketinške platforme danes ne gre več. Oglaševalci bodo vse bolj postajali podatkovni znanstveniki.
Množica podatkov za personalizacijo in identifikacijo vplivnežev. Ko je splet rasel, orodij za upravljanje in merjenje tone informacij še ne bilo. Potem smo dobili programsko opremo in tehnologijo za zbiranje in analiziranje teh podatkov. Podatki so vaše skrivno orožje; več ko veste o vaših kupcih, večjo moč imate.
Oglaševanje na družbenih omrežjih. Pridobivanje všečkov ni dovolj. Zelo natančno ciljanje posameznih skupin uporabnikov in ponovno ciljanje je tisto, kar daje vrednost tovrstnemu oglaševanju.
Mobilno oglaševanje. Mobilno oglaševanje leti v nebo. Zato bi moralo biti prioriteta v marketinških planih. Je pa pri tem treba upoštevati, da tovrstno oglaševanje zahteva drugačen pristop; pristop manj je več. Dovolj je, če dosežemo, da uporabniki nekaj preberejo, pogledajo video, pustijo svoj e-mail ali vas kontaktirajo. Na mobilnih napravah se ne da narediti toliko kot na računalnikih, zato se je treba osredotočiti samo na eni najpomembnejšo stvar, ki jo želite z mobilnim oglaševanjem doseči.
Vizualizacija vsebine. Z vsebino, ki jo prikažemo s sliko ali videom, dosežemo veliko boljšo interakcijo z uporabniki. In trend vizualizacije vsebine bo samo še rasel skupaj z rastjo rabe prenosnih naprav.